Tuesday, 12 June 2012

H4U 2012 dari lensa hp burok aku...Sony W995. Esok baru ceritalah...

'Kalau tak pakai GPS memang tak sampai kita ni bang,..ujar biras aku'. Sebenarnya dari bulan januari 2012 lagi aku dah berfikir siapa yang boleh diharapkan untuk aku sampai ke venue rahsia dan bersejarah ni. Al-maklumlah H4U mana bole dibuat di KL Sentral ke, Chow Kit ke...



Saturday, 11 February 2012

Isyh isyh isyh...selaput belum tanggal!!




macam bayi baru lahir? budak darjah 3 nak bersunat? anak teruna atau nak dara nak tamatkan zaman bujangnya? haha...



masi nak bersembunyi...



benda baru mesti takleh nak lari dari berkilat, berkilau dan silau...



sah Seiko. tapi apa nama dlm surat beranak dan nama timangan dia?




dalam gelap pun berkilat!!!



auff, orang lama dan orang baru...



nampak serupa tapi tak sama...




'bila hujan, perkhemahan, sukan tahunan...terkenang jam apakah yang sesuai dipakai?'...sah inilah yang paling dipercayai...anak bujang dah pulak ko hehe




Saturday, 24 December 2011

Mari Mari Mari...kelas kau gitu Maria hehe

Salam kembali...tengok post yg lepas bertarikh 4 dis 2011. kat 3 minggu gak tak menulis apa2 pun, knapa?...malas/tarak idea/sibuk?. kalu sibuk ngn keje mmg takkan habis sampai bila2, jadi sementara ada masa sblum naik skola cepat2 lah sumbang-sembang sikit...tangkapan terbaru/terakhir...ye ke? misteri hehe


aku sengaja bagi gambo trafik lite hijau tu sbg daya penarik...bila korang tgk blog masing2(mestilah nak tgk sendiri punya dulukan hehe) ada la tipah yang tertipu dan joyah tertanya2...

haa yg kiri tu nama pendeknya MM dan kanan tu JU. MM tu 42mm tp JU 40...npk mcm terbalikkan, MM lak yg comel...background bawah tu korang jgn risau , tu semua tulisan cakar ayam yg berkaitan dgn duit, hadoi hehe

kali ini mmg kisah MM, aku tak selindung lagi...sesapa yg tgh mengidam dicadangkan carilah pelam , kedondong , asam jawa ke, asam kecut ke supaya tak kempunan...aku tgk mmg lawa la...
posing pertama...tali getah waffle. aku cuba google dr. dulu lagi, punyalah susa nak cari yg ori, pastu kat rm200 gak rege dia...mak ai

hati berkata...tukar. apa yg tukar?...tali kulit, asalnya hak milik JU, kesian...Jepun telah menguasai Jerman...bagero! . kelemahan tali ni bila hujan, jam OK tp tali KO...awas! pastikan anda memakai seluar dan baju berkocek bila pakai leather/nylon...

gatal lagi tangan...bukak tutup laci, geledah kotak dan terpasanglah bracelet ni. jam yg berat bertambah berat tp yg unik masih ringan jika dibandingkan dgn Sumo (adatla, mana ada Sumo yg badan ramping2...apera lu)...


ini mmg nangis, mmg melalak...jam tahun 2008 tp lume dia npk mcm patina. dna bapak dia sgt terserlah...patut pun dia duduk atas plastik sulit hehe

mulut korang telopong atau mata korang tak berkelip2? kalu si Farouk Warung Kita tu tgk, tentu mcm biasa dia tak tercakap apa2....emmmm smbl tgn dia menunjuk2 sesuatu hehehe

nah posing bak ketam jantan mengawan...
kepada sesiapa kawan2 yg berminat, bole lah...cari kat Higuchi atau Seiya atau geng2 Duniajam yg nak talak 3 ngn MM ni...eksklusif; sapa yg dah boring kontek doc Asmar hahaha


Sunday, 4 December 2011

kontrolbesi...



















movt. Landeron 248 dan design casing yang sama.ini cuma 10 biji dpd mungkin beratus lagi di luar sana...

















Sunday, 27 November 2011

otai2 pingitan 70an...

berbaris dr. kiri: Pak Long(1973), Pak Ngah(1975), Pak Uda(1976) dan Pak Acik(1977). Pak Usu bila nak masuk gambo?...hehe

Saturday, 26 November 2011

salam 1433...


sambil mengawas SPM, melihat keindahan kampung serta gunung ganang...bersama UFO yg tersembunyi...salam.