Tuesday, 12 June 2012

H4U 2012 dari lensa hp burok aku...Sony W995. Esok baru ceritalah...

'Kalau tak pakai GPS memang tak sampai kita ni bang,..ujar biras aku'. Sebenarnya dari bulan januari 2012 lagi aku dah berfikir siapa yang boleh diharapkan untuk aku sampai ke venue rahsia dan bersejarah ni. Al-maklumlah H4U mana bole dibuat di KL Sentral ke, Chow Kit ke...



3 comments:

  1. shot2 peristiwa yg tak dpt dilupakan... hehe

    ReplyDelete
  2. tul tu bro.semalam aku larat setakat edit gambo je...nak nulis kena cari masa2 yg sunyi di mana ilham dtg mencurah2 hehe

    ReplyDelete
  3. kenangan lalu ouffffffffffff terharu

    ReplyDelete