Thursday 7 April 2011

mungkin sampai sudah...

...tiba masanya aku membuat blog. terpanggil apabila rakan jam tetiba chat:'...bro xde blog ke?' .dalam hati kata, mungkin dah top ke aku ni hehe. berkat dr. lepas kenduri arwah mingguan, spt. biasa aku layan fb dn blog geng2 jam dan... aku belajar bikin blog! biasa lah sbg aperintis, korang tgklah blog aku ni macam padang ...lapang beb. x leh lebih2...sok sambung mematuk balik. bro Hassan D12 ngn bro Radzi Thetick2, jgn lupa tarok nama kt t-shirt H4U2...24 JAM hahaha.

9 comments:

  1. Tahniah bro! Wah... dah ada blog sendiri best la. Lepas ni boleh la buat review Speedy & Seamaster tu. Hehe

    ReplyDelete
  2. tq my fren. sokongan padu yg best tu hehe. jam pertama dah pelan2 di reviu. tngl lg 9 budak hitam-putih.

    ReplyDelete
  3. HAHAHA!!!!! HAHAHA!!!! TAHNIAH DAN SELAMAT BERBLOG-BLOG JGN SAMPAI LUPA TGGJWB KAT BINI DAH LE... EK ELEH DAH ADA BLOG

    ReplyDelete
  4. Inilah yg dinamakan kemajuan.. tahniah...

    ReplyDelete
  5. rizal, mcm tanda2 BN mng je hehe. TS, nama pun dah 24 jam, tp trmasuk masa layan bini le huhu

    ReplyDelete
  6. Haha... molek sgt tu bang...

    ReplyDelete
  7. Tahniah bro..bertambah satu lagi keluarga blog H4U...tahniah , tahniah..

    ReplyDelete
  8. Welcome to the club cikgu!

    Nampak gaya tak boleh buat benda lainla macam ni, 24 jam!!!

    Happy watch blogging!

    ReplyDelete
  9. haha. bole wat bnyk benda dlm 24 jam, kecuali semalam dan esok...falsafah tu

    ReplyDelete