Tuesday 12 April 2011

SMP aku...

Hari ini aku nak reviu jam grail yang aku pakai hari ini...

kalu orang Cina nampak ni dia akan kata siu oo, maknanya cantik oo...

haah, masih susah nak tinggalkan kesiuaan dia...

aik, kenapa kopi O ni bole sesat? kebiasaannya aku pekena ni dulu baru berdezup idea...

aku dah kata, aku memang cair tengok apa2 logo blkg caseback...

ni jelingan dari mata turun ke kaki...mantop bracelet dia

dah jadi lumrah model2 jam akan posing maut begini...

haha, sempat berfb dan berblog-blog lagi...case 42mm tapi tebal dia cuma 10mm, bijak2...

jadi macam gaya nak bagi je...kpd siapa? aku le... hehehe

7 comments:

  1. Ada rasa macam Bond tak bila pakai?

    ReplyDelete
  2. tetiba smua mat2 bond(pulis) kt KBelud ni nak jadi kawan aku hehe. mana Mat Bond Sandakan ni?sibuk urus undi pos kot...

    ReplyDelete
  3. Tapi yang penting, jam Omega ni bukan "jam Omega" yang dicari" tu.. hehe

    ReplyDelete
  4. Haha... semestinya!... err... tp kalau ada yg ni pun best gak.... wakakaka....

    ReplyDelete
  5. aku harap nilah jam omega kontolbesi tu...opps.kalu sah betul, leh aku jual murah2...15k je kuh3

    ReplyDelete
  6. Apa kabar! How much is the watch? Please visit these link down if you have the chance.

    replica watches

    ReplyDelete