Friday 17 June 2011

air pasang pagi surut pukul 5...




seperti yang pernah aku kata dulu, setelah mendapat jam beater/basahan, minat untuk memiliki jam sememamgnya sudah menurun. otai kata ni adalah suatu perasaan yang bahaya kepada kolektor jam.  jadi aku bukanlah kolektor sejati dan apa jatuh kategori aku pun tak tau.  sekarang cuma nak cari jam yang rare tapi tak semestinya mahal. memang susalah kiranya kerana kalau rare tapi mahal senang cari...mcm Seiko Tuna 600m yg cecah hrga 6k hehe. 13 biji yang ada setakat ini dan 13 juga orang kata angka berhantu/sial. kalau kat Taiwan ada hotel yang takde bilik no. 13 huhu. harapan aku janganlah mood untuk menulis berkaitan jam terpadam kerana ramai juga kawan2 yg dah mula menarik diri. mungkin aku dah slow membeli, cuma kekal dan selenggara jam2 yang ada. artikel2 selepas ni akan lebih kepada kepelbagaian krn hobi aku ni banyak juga...nah cucilah mata dgn jam2 vintage kesukaanku...

No comments:

Post a Comment