Saturday 6 August 2011

tak ramai peminat pulak...

...bila aku iklankan kat fb. bukan apa, tulang ikan ni jrg2 jumpa melekat kat tekak, apalagi kat jam hehe. untuk peminat tegar original, benda ni mesti dilagukan dgn Seiko Bullhead. kalu tak, iramanya dikatakan sumbang. yg kaki ori, ungkapan ni mmg tak leh pakai langsung:'tak ori tapi ok...',yg ni kira bole :'tak ok tapi ori...'. brg 70an mmg susa dah nak jumpa yg ori tp ok, kecuali aftermarket. bg pendapat akulah jam/bracelet tak salah diharuskan mendapat semula sentuhan dgn parts aftermarket, cun2 kena dgn model dia, asalkan jgn rojak...amacam?, terpulang kpd koranglah.

7 comments:

  1. Boleh batal puasa ni kalau tengok lama2 bullhead ni :p

    ReplyDelete
  2. haha lum kira batal tu. kalu air sembyng batal lah pasal trasi dah meleleh...amacam dah masuk dlm senarai ke wali? hehe

    ReplyDelete
  3. ...putih melepak betul jari jemari cikgu bulan posa ni, mcm tangan org siam aja :)

    ReplyDelete
  4. Mmg cun bracelet ni dgn Bullhead. Selesa gila

    ReplyDelete
  5. Sah kul, yang ko posa2 ni teringat kat orang Siam apahal pulak? Ha ha ...

    Tapi aku tengok nafsu Cikgu Zul bulan2 Ramadhan ni boleh tahan jugak. :-)

    ReplyDelete
  6. nama siam aku sophon hehe. aku sejak puasa tahun lepas dah risik2 brg ni, jadik hrp2 posa ni bedebuk la sebijik dpn mata keh3...

    ReplyDelete
  7. saya tahu le tangan sophon ni, tangan dia banyak kat ebay.

    ReplyDelete